Методична сторінка

                Комунікативна компетенція у вивченні іноземної мови 

       Розвиває всі мовленєві навички від говоріння та письма до читання та аудіювання.

  1. Граматика засвоюється у процесі говоріння ( слова- фрази- мовні формули).
  2. Викликає інтерес учнів до культури, мови, традицій народу, мова якого вивчається.
  3. Робить урок різномані
  4.  Викликає в учнів мотивацію до говоріння.                                                                                  Визначальні принципи комунікативно-зорієнтованого       навчання                                                                                        1. Мовленнєва спрямованість уроку                                                                  2.Індивідуалізація навчання .                                                                                                    3.Функціональність.                                                                                                                      4. Ситуативність.                                                                                                                           5. Новизна.                                                                                                                                                             Ігри як вид мовленнєвої діяльності
1. Лексико-граматичні ігри.
2. Ігри з елементами рухів.
3. Рольові ігри.
4. Інсценування.
5. Хороводи.
6. Пісні.                                
                                                                                                                  







Переваги комунікативного підходу
1. Учні самостійно оберають мовні одиниці для оформлення своїх думок.
2.   Учні мають можливісь представляти себе і свій досвід за допомогою іноземної мови.
3. Учні беруть активну участь у діалозі культур.

 На початку червня при школі діяв мовний табір. Учні були поділені на загони і кожен загін працював з певною темою. Наш загін був створений на базі 5-6 класів. Ми обрали тему "Традиції харчування народів світу" і назву "Big Bob". Робота була поділена на три етапа : 1 1) І етап - підготовчий. Учні опрацьовували нову лексику в ігровій формі. Відпрацьовували сталі вирази та діалогічне мовлення, життєві ситуації " "В магазині" , "Укафе ". 2) ІІ етап - основний. Учні знайомилися з традиціями харчування в різних країнах під час різних святкувань, мали змогу переглянути відео "Different festivals and food" та обговорити його. Займались пошуком інформації щодо особливих страв в різних регіонах України. 3) ІІІ етап - кінцевий. Проект "Карта національних страв України ", відео " My favourite food"



                         




Діти люблять цікаві заняття та неорденарні вправи. Найкращий спосіб мотивувати учнів до вивчення іноземних мов  - це залучення їх до різноманітної діяльності. Так,учні 6-го класу із задоволенням прийняли участь в інсценуванні казки "Рукавичка". Вони дуже відповідально поставилися до вивчення своїх ролей та підготовки костюмів.                                                                                                                                                                            



                                                                         
                                                        


Немає коментарів:

Дописати коментар